Inwestycja w e-marketing. Czy warto pójść w pozycjonowanie?

Dodane: 29-05-2016 23:28
Inwestycja w e-marketing. Czy warto pójść w pozycjonowanie? Usługi i firmy typu pozycjonowanie stron Bydgoszcz to jedna z wielu opcji, by rozpromować się w sieci. O tym dlaczego powinno się inwestować w pozycjonowanie oraz różne usługi promowania strony w tym wpisie .

Na czym polega pozycjonowanie

Pozycjonowanie polega na zwiększeniu pozycji strony w wyszukiwarce, a efektem tego jest więcej odwiedzin na stronie. Im więcej potencjalnych klientów odwiedzi naszą stronę tym więcej firma zyska nowych zamówień, czy umów.

Metod na wypromowanie takiej strony jest dużo, jednak warto pamiętać, że wyszukiwarki nie lubią oszukiwania ich. Dlatego nie należy próbować tworzyć stron, które za zadanie mają jedynie oszukać boty indeksujące. Może się to skończyć nawet usunięciem strony z indeksu. Dobrymi metodami na pozycjonowanie jest dbanie o wysokiej jakości treść oraz tworzenie podstron, które odpowiadają promowanym frazom.


Wikipedia wyjaśnia czym jest Page Rank

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.

Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można go również w wielu serwisach niezależnych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank


O formułowaniu przyjaznych adresów w Wikipedii

SEF to pojęcie odnoszące się do jasnego i czytelnego formułowania adresów stron internetowych. SEF ma na celu eliminację niezrozumiałego kodu z odnośników stron przy jednoczesnym przekazaniu wartościowych informacji (np. słowa kluczowe) oraz ułatwienia odwiedzającemu poruszanie się po stronie i odszukanie interesujących wiadomości. SEF ma również pozytywne przełożenie na tzw. optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych