Sprawdź ile tracisz, jeżeli nie promujesz swojej firmy w Google

łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie...ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu to tyle kosztuje. Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak

Sprawdź ile tracisz, jeżeli nie promujesz swojej firmy w Google pozycjonowanie gliwice
Sposoby na promocję strony w internecie - i kampanie AdWrods. Co lepsze?

Jeśli nie ma twojej firmy w Google - tracisz

Pozycjonowanie z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu przedsiębiorców nie...ogarnia, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje dobre i złe strony.


Inne metody promocji w internecie

Po drugie - AdWords. To dobre uzupełnienie pozycjonowania, jeśli potrzebujesz efektów natychmiast i możesz ponieść większe koszty. Często obsługą kampanii zajmują się te same firmy, które oferują SEO.

Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.


Facebook i biznes

Media społecznościowe to często wałkowany temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.

Profil na fejsie ma prawie każdy. Mało kto jednak zamieszcza tam materiały w sposób przemyślany - zdjęcia potomków, mieszkań, aut, fotki z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , chętniej to co publikujemy na fejsie, ma znaczenie w "realu". Jeśli rozsyłamy CV, bo chcemy mieć pracę, możemy być pewni, że zanim pracodawca nas przyjmie, to sprawdzi nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeśli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków gdzie popadnie, to możemy być bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są informacje prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, jednak jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.